KLIK LA

Tuesday, April 5, 2016

OvaTel ALAT UNTUK MENENTUKAN TARIKH KESUBURAN DENGAN MENGGUNAKAN AIR LIUR ANDA

Pernah dengar tak OvaTel.. mesti ada dikalangan pembaca blog ni mencari-cari produk untuk menentukan tarikh-tarikh kesuburan diri sendiri.. memang betul banyak applikasi yang kita boleh download cara mengetahui tarikh kesuburan kita..tetapi dengan adanya OvaTel ni akan lebih memudahan kita mengetahui tarikh kesuburan kita... ini adalah cara untuk kita merancang kehamilan kita..untuk pengetahuan korang, OvaTel ini adalah monitor ovulasi, OvaTel hanya menggunakan air liur bukan air kencing untuk mengetahui tarikh kesuburan kita.

Dengan OvaTel, kita hanya perlu menggunkan setitik air liur (tempat terbaik untuk mengumpul dari bawah lidah) dengan menggunakan kayu yang kecil yang disediakan. selepas itu ludah pada lensa ...kemudian pegang kanta cahaya dan melihat imej / corak. Jika anda sedang ovulasi atau datang kepada ovulasi ... anda boleh melihat fern- sebagainya atau corak kristal seperti pada lensa.

Sebaik sahaja anda mula melihat bahawa anda 'Telah Memasuki tempoh subur anda, adalah disyorkan pasangan Yang Mempunyai hubungan setiap hari selama sebelas tempoh subur ... Seluruh Biasanya 5 hari. Ini adalah gambarajah untuk menentukan tempoh kesuburan korang..ini untuk memudahkan korang hamil..




Ovatel mendedahkan 5 hari waktu anda subur yang boleh meningkatkan peluang korang untuk hamil. Dengan menggunakan Ovatel ia membantu menentukan waktu puncak kesuburan korang, ia penting untuk wanita yang teringin nak hamil. Ovatel adalah 100% semulajadi . Harga pasaran adalah sekitar RM116.30. korang boleh beli di www.georgetownpharmacy.com.my/.

Untuk korang lebih memahami apa itu Ovalet... korang boleh baca detail mengenai OvaTel ini..

Apakah Ovatel?

OvaTel adalah mikroskop mini direka untuk membolehkan seorang wanita untuk melihat jika dia subur atau sebaliknya. OvaTel ini monitor, yang mana penggunaannya menggunakan air liur untuk menentukan tarikh kesuburan.

Mengapa Ovatel!
- Ovatel mendedahkan tempoh subur lima hari anda - Meningkatkan peluang anda untuk hamil.
- Ovatel adalah 98% tepat - Apabila digunakan dengan betul.
- Ovatel boleh digunakan semula. Membeli sekali -reuse setiap hari.
- 100% Semulajadi ... sempurna Perancangan Keluarga Asli
- Ovatel sangat berpatutan & kos efektif.
- Ambil Ovatel ujian bila-bila masa, di mana sahaja, - ia hanya mengambil masa beberapa saat.
- OvaTel diiktiraf oleh semua agama.

Cara mengunakan OvaTel:


Video mengenai OvaTel:

No comments:

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg