KLIK LA

Wednesday, February 12, 2014

NEVER A DRY MOMENT WITH NIVEA’S IN-SHOWER SKIN CONDITIONER

Nivea mengeluarkan  satu produk terbaru untk memudahkan pengguna menlembapkan kulit mereka tanpa perlu menghabiskan masa begitu lama untuk menyapu losyen di badan..

Setiap wanita ingin kelihatan cantik dan ingin memiliki kulit yang halus dan lembap sepanjang hari..tetapi untuk membazirkan sedetik waktu dalam sehari hanya semta-mata untuk menyapu losyen untuk mendapat kulit yang lembap dan halus serta wangi sepanjang hari agaklah menyukarkan..

Dengan itu, Nivea memahani kesibukan kita para wanita maka nivea telah melancarkan dua produk mandian yang dalam masa yang sama boleh melembapkan kulit kita..

Ini ialah IN-SHOWER BODY LOTION SKIN CONDITIONER  Conditioner Kulit dari NIVEA ®: Cara baru mudah untuk melembapkan.


Losyen badan ini adalah untuk digunakan selepas mandi. Sapu ke badan kita tunggu beberapa saat dan bilas sisa tidak lama lagi. Tidak perlu untuk memohon losyen badan yang normal selepas itu. Korang boleh terus mendapatkan berpakaian serta-merta.


Cepat diserap oleh kulit basah. Formula penyayang meninggalkan anda dengan kulit seperti sutera lembut perasaan apabila melangkah keluar dari bilik mandi. Tidak perlu untuk memohon losyen badan tambahan selepas itu.

Yang ni sesuai untuk normal skin ye..












Kalau korang jenis kulit yang kering..korang patut pakai IN-SHOWER  BODY MILK SKIN CONDITIONER. Penggunaan susu dalam produk ini menbantu menjadikan kulit kita menjadi lebih lembut dan lembap..









Mesti korang tertanya-tanya macam ne nak guna produk nie..hanya 4 step je...

 1) KORANG MANDI DULU BAGI BASAH BADAN

2) SABUN SEPERTI BIASA DENGAN SABUN KESUKAAN KORANG

  3) BUKA SHOWER BILAS DULU...DAN BILAS AMBIK IN-SHOWER           BODY LOTION SKIN CONDITIONER ATAU IN-SHOWER  BODY       MILK SKIN CONDITIONER

4) DAH BOLEH TERUS PAKAI BAJU..





Jom layan video The Sexy In-Shower Experiment

No comments:

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg