KLIK LA

Thursday, July 5, 2012

PENAWAR UNTUK SAKIT JANTUNG

Salam readers,
Saya tahu entry nie mungkin akan di cari-cari oleh orang yang mepunyai masalah seperti ibu saya..Ibu saya di sahkan menghidap masalah jantung..saya kesian melihat dia sekarang..payah betul melihat senyuman terukir di wajahnya..mungkin dia merasa sakit..hanya dia yang tahu..sebagai anak saya terasa sedih yang amat sangat..setiap malam saya akan teman dia dibiliknya..alhamdulilah suami saya tiada buat masa sekarang jadi kesempatan 2 bulan nie dapat la saya menghabiskan masa saya dengan ibu saya..segala apa yang dia inginan sedaya upaya akan saya penuhi yang paling saya amat sedih sekali dia minta Tikar Evamatic seperti yang saya belikan untuk anak saya tapi bercorak batik sebagai alas untuk "koyak kain kafan nanti"...bayangankan betapa sedih saya ketika dia berkata demikian..alhamdulilah 3 hari lepas tikar yang dia sudah sampai ke rumah..(permintaan nie dibuat sebelum dia tahu dia menghidap sakit jantung)..

Hari ini saya menjelajahi ke setiap website yang ada di dunia semata-mata untuk mencari penwar bagi sakit jantung ini..syukur alhamdulilah saya terjumpa satu rawatan emngubati sakit jantung menggunakan kaedah AL-QURAN..insyalah saya akan print dan minta mak amalkan..saya juga terjumpa dengan 

KEBAIKAN HERBA JANTUNG TN.HAJI IBRAHIM:
1) Mencegah - memelihara jantung anda sebelum datang sakit jantung
2) Memulih - membentukan semula jantung anda3) Merawat - Mencuci saluran jantung yang tersumbat, membentukkan semula jantung yang bengkak.Menguatkan JantungSekiranya tidak dirawat akan mengakibatkan kanser. Menurunkan kadar kolestrol
HARGA: RM170.



NOTA KAKI:
Insyallah saya akan membeli produk ini sebab saya lihat ramai testimonial yang telah berjaya, AJAL MAUT kan ditangan Allah..Kita hanya mampu berusaha..apa saja untuk ibu saya akan lakukan sebab dia IBU saya..saya juga nak kongsi dengan kalian semua kaedah perubatan islam..semoga artikle ini dapat membantu orang yang senasib seperti ibu saya..



No comments:

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg