KLIK LA

Wednesday, March 19, 2014

BUNGA CARNATION DARI KERTAS CREPE

GK suka tengok orang dok buat bunga carnation dari kertas crepe rasa macam cantik sangat...nampak macam mudah pun ada..
Maka GK pun try la pi kedai Pasaraya Borong Din..kat situ ada jual barang-barang nak buat hantaran..kebetulan ada jual kertas crepe jadi tanpa pikir panjang GK pun sambar je la...


Cost untuk menghasillkan bunga crepe:
1) Kertas Crepe : RM1.90 (boleh dapat 25 kuntum bunga carnation saiz sederhana besar)
2) Dawai saiz 24..harga RM 0.90
3) Gunting...ini memang ada dah...

Dan ini lah hasilnya...GK buat dua color je...nama pun nak test je...
                            
                                                      

1 comment:

wani zacq said...

Bley email tutorial x..

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg