KLIK LA

Saturday, September 15, 2012

VIDEO: CARA KUPAS KULIT KENTANG KURANG DARI 5 SAAT

Salam semua,
tadi GK dah tunjuk cara nak kupas kulit telur kurang dari 5 saat..sekarang GK nak tunjuk video kupas kulit kentang kurang dari 5 saat.

Caranya dengan rebus kentang selepas kentang empuk,rendam kentang dalam ketulan ais kiub dalam 5 saat pastu angkat kentang tue, masukkan dalam mangkuk pastu korang boleh tarik kulit kentang tue dengan mudah..nak lebih permahaman tengok video nie..

6 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

wow! senangnyaa...

Acik Erna said...

Assalam GK..tiga video ni acik suka tengok..terima kasih GK..kreatif..boleh jumpa dan sharekan video2 disini..rugi kalau ada yang ketinggalan untuk ke kesini dan tengok video ni

blog-tips-kurus said...

semudah itu!
tq rajin share.. :)

Marsita yahya said...

Salam dik, menarik blog adik ni...akak join datang jenguk dari Paty's Kitchen..

siMpLY nana said...

Wah...makin senang la kerja2 Si isteri.tip yg sgt berguna.tq

s.y.a.r.q said...

Kalau syarq tak ade pisau yg untuk kopek kulit tu memang tak reti nk kopek kentang. Dah ade cara ni, kalau tak ade pisau kopek kulit tu pon cool je (^_^)

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg