KLIK LA

Wednesday, June 20, 2012

MENU UNTUK BERDIET

Salam semua..
Ada sapa-sapa tengah berdiet ker sekarang nie?
Kalau ada bagus la..
GK pun dalam proses nak menguruskan badan sebelum datangnya syawal nie..
mai kita berdiet bersama-sma..

Apa korang rasa perit nak berdiet???
Jangan risau la..
berdiet bukan maksud tak makan langsung..
cuma kurangkan pemakanan je..
ok GK bagi kat korang jadual pemakan untuk berdiet ye...j
Jadual nie untuk tempoh seminggu..
start dari breakfast sehingga makan malam...s
Selamat mencuba...





3 comments:

ieda said...

gud luck dik
akk pun tgh diet maet jugak ekkeke ;)

yunims said...

Hi...madame! Tampilan blognya bagus sekarang...terkesan lebih bersih dan rapi. Loadingnya juga nggak terlalu lama (beda ama blog saya yang cukup berat loadingnya). Header nya sangat artistik. Oke...keep spirit!!!

Klinik Keluarga Sihat said...

Berkenan ngan jadual diet tu, diet bukanlah bermaksud tak makan..

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg