KLIK LA

Monday, April 23, 2012

HONDA HYBRID- Buffering earning aku



Alhamdulilah bersyukur sangat..tengok arini BE aku ada 2 satu dari belog nie dan satu lagi dari belog kesayangan aku juga nama dia DESIGN ART'S GADIS KAMPUNG alhamdulilah sangat-sangat yang paling bersyukur pasal earning aku pun mencecah  ratus ringgit juga...rezeki anak...aku target duit tue nk bubuh dalam akaun aidil...bagus juga buat duit dengan blog nie...kita share ilmu dengan orang kita dapat duit...tak rugi pun...

Ini adalah BE aku yang tengah running sekarang
Ta sangka kempen pasal honda hybrid mencecah earning  RM9.18 sekarang...maka aku pun search la pasal kereta nie...aku penah lihat orang drive kete nie...kete honda nie memang cantik...gempak la kalau pakai kete honda...

Ok mai aku nak citer kat korang...
Kereta Hybrid ini sudah dicipta untuk penggunaan minyak yang efisien dan lebih mesra alam. Semakin kurang menggunakan minyak , semakin bagus untuk alam sekitar.
Honda hybrid nie ada 4 iaitu HONDA HYBRID JAZZ, HONDA HYBRID INSIGHT, CIVIC HYBRID dan HONDA HYBRID CR-Z.
HONDA HYBRID CR-Z.
 
HONDA HYBRID INSIGHT
HONDA HYBRID JAZZ
HONDA CIVIC HYBRID
Harga bagi honda hybrid jazz ialah Harga yang ditawarkan bagi model terbaru Honda ini ialah RM94,800 OTR termasuk insurans. Manakala harga bagi honda hybrid insight ialah RM98,000 dan harga bagi Honda Hybrid CR-Z ialah RM118,000 hingga RM120,00. Harga bagi Civic Hibrid pada harga RM108,980 di Semenanjung dan RM109,980 di Sabah dan Sarawak.

Info sikit pasal Honda Hybrid:
-Honda CR-Z Hybrid Sport yang diimport sepenuhnya (CBU) dari Jepun dan menggunakan enjin 1.5 liter i-VTEC  
-Insight hibrid yang menggunakan enjin 1.3 liter SOHC i-VTEC
-  Honda CR-Z hibrid yang digayakan dengan tempat duduk 2+2 coupe serta memiliki ciri yang sama seperti Volkswagen Scirocco, adalah kereta hibrid pertama Honda yang memiliki manual enam-kelajuan.
-Honda Jazz Hybrid yang mesra alam itu menggunakan enjin petrol bersesaran 1.3 liter i-VTEC yang dibantu sistem hibrid IMA.

VIDEO HONDA HYBRID

2 comments:

miss m said...

hybrid cr-z tu smart giler..kete impian

Unknown said...

wahh..bestnya dapat tmbah pendapatan..hikhik..

tumpang lalu.. jenguk2 kat blog kami sama na..
tapi kami budak baru balajaq.. ada byak benda nak minta tunjuk ajaq ampa..hikhik

http://zafikstory.blogspot.com/

JOM BORAK


Chat Box

PENAJA BLOG INI

DeSIgn ARt's GaDis KaMPuNg